مهتدی

به امید هدایتی از جانب رب العالمین

پویش مؤثرترین وبلاگ‌ها

بسم الله الرّحمن الرّحیم

نویسنده وبلاگ ن والقلم و ما یسطرون زحمت کشیدند و این پویش را ایجاد کردند.

برای آشنایی با پویش این لینک را مطالعه کنید.

وبلاگ‌های خوب زیادند اما چند وبلاگ برای خودم مفید و مؤثر بوده.

ترتیب نوشتن به ترتیبی است که به ذهنم رسیده نه این که تقدم و تاخری مد نظرم باشد.

آب‌گینه

وبلاگی از یک خانم ادیب با قلمی زیبا و محتواهای خواندنی.

واقعا قلم ایشان را و نوع تعامل و پاسخ با نظرات را دوست دارم.

شب‌های روشن

بازهم وبلاگی از یک خانم ادیب شاعر

با ایمانی که ردپایش در نوشته‌ها هویداست.

الرقیم

وبلاگی این بار از یک آقای ادیب شاعر

قلم ایشان و نوع نگاهشان به مسائل را دوست دارم.

لوسی می

وبلاگ ایشان را از زمانی که در بلاگفا می نوشتند می خواندم و از همان زمان دوست داشتم. هم خلاصه نویسی و موجز نویسی ها را هم مطالب چند ماه اخیر که عمیق تر و طولانی تر می نوشتند.

نگاه من به وبلاگ ایشان علاوه بر دوستی برای سبک زندگی ای بود که به عنوان یک خانم مسلمان می نوشتند و تجربه هایشان را به اشتراک می گذاشتند.

باغچه پیچک

وبلاگ ایشان هم در دسته سبک زندگی است. سبک زندگی بانویی مسلمان که دوست دارد خدایی زندگی کند.

خانه ی موقتی

وبلاگ ایشان را هم سالهاست می خوانم و دوست دارم. هم نوع نگاهشان به عنوان بانوی مسلمان به زندگی و هم نکاتی که در مطالب مطرح می کنند.

پیله در و کوچش

دو وبلاگی که نویسنده اش هروش یک نفر هست. به قلم یک خانم معلم که گاهی از معلمیش می نویسد گاهی از زندگی و بیشتر از خدا. یعنی خدا در خیلی از متن هایش حاضر است.

طفل کبیر

وبلاگی با نکات و تلنگرهایی نغز که گاهی با بعضی از مطالبش سال ها و ماه ها زندگی کردم.

بازتاب نفس صبحدمان

نوشته هایی که خدا اول شخص آن است، برای این که در میان بالا و پایین زندگی حواسمان جمع شود رها نشدیم و تنها نیستیم.

تمثیل های ایشان واقعا عالیند.

انی مهاجر الی ربی

نوشته های یک خانم مؤمن در پاریس

نشانه ای از این که انسان در قلب یک کشور غیر مسلمان هم می تواند چه قدر مؤمن باشد.

سالهاست وبلاگشان را می خوانم و امیدوارم بازهم بنویسند.

و نراه قریبا

بازهم وبلاگی که حضور خدا در آن پررنگ است و اشتراک تجربه هایی که به درد دنیا و آخرت ما می خورد.

صحبت جانانه

وبلاگ یک بانوی دغدغه مند که نکات خوبی از تجربه ها و یافته هایشان می نویسند.

ن والقلم و ما یسطرون

وبلاگی معرفتی که انسان با نگاه حکمی نویسنده اش دید جدید و بدیعی نسبت به مسائل زندگی پیدا می کند.

هادی هدی

وبلاگی با بن مایه معرفتی که نویسنده اش از دغدغه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی می نویسد.

 و وبلاگ بیمارستان دریایی

که واقعا دوست دارم بازهم بنویسد از تجربیات و خاطراتش. با قلم شیوا و دلچسبی که داشت.

روی هم شد چهارده تا

بدون این که بخواهم یا نیت کرده باشم.

در نهایت از خانم ها پیچک، لوسی می، آب‌گینه، مروه و صحبت جانانه، دعوت میکنم که به این پویش بپیوندند. (ببخشید که تعداد اسم های دعوتی کم است)

این پویش کتابخوانی نیست اما دلم نیامد بهترین کتابی که امسال خواندم را معرفی نکنم.

کتاب تعلق اثر آیت الله حائری شیرازی رضوان الله علیه.

من اهل نوشتن این جور مطالب و چالش ها نیستم اما چون ایده خوبی بود نوشتم تا دوستان استفاده کنند.

۸ ۰
گل نرگس
۰۱ اسفند ۲۲:۴۶
سلام :) 

پویش خیلی خوبی 

ممنونم از معرفی وبلاگ ها 
برخی رو میشناسم دنبال میکنم 
ما بقی که ناشناس هستن هم ممنون از معرفی 

پاسخ :

سلام

خواهش میکنم.

من معتقدم مطلب و محتوای خوب زیاده و بهتره آدم گزیده بخونه. هرکدوم رو بیشتر دوست داشتید و تمایل داشتید مطالعه کنید.
خورشید ‌‌‌‌
۰۱ اسفند ۲۳:۰۶
سلام و تشکر :)

پاسخ :

سلام

خواهش میکنم
ن. .ا
۰۲ اسفند ۰۶:۵۰
سلام علیکم
واقعا ممنونم از شما چون به لیست وبلاگهایی که دنبال میکنم چند وبلاگ خوب دیگه اضافه شد... و از این بابت خیلی از شما ممنونم...
کاش محدودیت آدرستون رو برمیداشتید تا دیگران هم بتونن وبلاگ شما رو با آدرس معرفی کنن... اینطوری مباحث طرح شده توسط شما هم بیشتر به اشتراک و بحث گذاشته میشد...

پاسخ :

علیکم السلام

خواهش میکنم.

فعلا ترجیح میدم این محدودیت برای اینجا باقی بمونه.
البته صالحات رو میشه لینک داد و هرکسی هم از اونجا درخواست کنه آدرس رو بهش میدم.
مرتضا دِ
۰۲ اسفند ۱۳:۳۸
آقا قبول نیست
شما بیشتر تولید محتوای خوب رو در نظر گرفتید :)
البته شاید چون شما هم بیشتر هدفتون تولید محتواست تا محتوای موثر

مثل من که بر عکس شما عمل کردم توی انتخاب ها
این وب ها که گفتین بعضیاش مثل دفتر خاطرات بودن.

پاسخ :

من هدفم شخصیم از نوشتن تولید محتوای مؤثر هست، ولو برای تعداد مخاطب کم.
مگرنه محتوا هرچیزی می تونه باشه
مهم مفید بودن و تأثیرگذاری هست
و بر اساس همین، وبلاگ هایی که برام مفید بودن رو نوشتم.
به هر حال سلایق متفاوتن

اکثر وبلاگ هایی رو که نوشتم سالهاست می خونم
مرتضا دِ
۰۲ اسفند ۱۶:۲۲
ولی به نظر میرسه ذات فضای مجازی و رسانه با محتوای کم برای تعداد مخاطب بیشتر و عمومی تر سازگارتره

+ ولی به قول شما اصل همون سلیقه است.

پاسخ :

این کارو من در اینستاگرام انجام میدم

در وبلاگ مطالب مهم تر و عمیق تر رو منتشر میکنم.
مرتضا دِ
۰۲ اسفند ۱۷:۱۷
اینستاگرام شما رو دیدم. منظورم دقیقا همینه :)

پاسخ :

به نظر من فضای وبلاگ و شبکه های اجتماعی متفاوت هست.
آب‌گینه موسوی
۰۲ اسفند ۱۷:۱۸

عزیزم! :)

خوش به حالِ آب‌گینه! :)

خیلی ممنونم بابتِ حُسنِ نظر و لطفت!

پاسخ :

شما برای من عزیزید
خوش به حال من برای داشتن دوستی مثل شما

خواهش میکنم آب‌گینه جان
پیـــچـ ـک
۰۲ اسفند ۲۱:۱۸
سلام.
من چه تاثیری روی تو دارم؟!! 😀

پاسخ :

سلام

تأثیر خوب و مثبت
صحبتِ جانانه
۰۶ اسفند ۰۱:۰۶
سلام و رحمت


تشکر از بابت حسن نظرت خواهر

پاسخ :

سلام عزیزم

خواهش میکنم و ممنون از شما
رئوف ..
۰۶ اسفند ۲۰:۴۶
سلام.
تشکر از شما.

اما الرقیم شاعر نیست. فقط گاهی شبیه ادبیاتی ها می نویسد.

پاسخ :

علیکم السلام

خواهش میکنم

بزرگوارید و شکسته نفسی می فرمایید.
کوثر متقی
۰۷ اسفند ۱۹:۴۰
سلام
خانه موقتی همان خانه موقتی است؟جان من؟
شما لطف دارید :)
 نگاه خوب خودتون هست که خوب دیدتش:)
مرسی که با چند وب جدید آشنامون کردید

پاسخ :

سلام

بله مگه چندتا خانه موقتی داریم؟

شما لطف دارید عزیز

خواهش میکنم
ترنم
۱۳ اسفند ۲۲:۰۰
سلام آباجی
خیلی لیست هوس برانگیزناکی بود!
حیف که من در حال مبارزه با هوای نفس م!:)

پاسخ :

سلام بر دوست کم پیدا

بعد مبارزه ببینید
ترنم
۱۳ اسفند ۲۲:۰۶
آخ یعنی من هستم اون روزی که" بعد" شه!
خدایاااااااا!

پاسخ :

ان شاء الله

گرچه تا لحظه مرگ ما باید در حال مبارزه باشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله ...
قبلا در «صالحات بلاگ دات آی آر» می نوشتم الان اینجا.
تا خدا چه خواهد...

اینجا یک وبلاگ خصوصی است.
لطفا بدون اطلاع بنده آدرس آن را به کسی ندهید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان