مهتدی

به امید هدایتی از جانب رب العالمین

زنان، احساس و مدیریت آن

۳ نظر

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«ناخودآگاه»، بخشی از وجود انسان است که تمایلات و گرایش‌های مخفی در آن نهفته شده است. تمایلاتی که نمی‌شناسیم و کمتر به آن واقفیم. با شناخت این تمایلات، می‌توان آن را مدیریت کرد و به آن جهت داد؛ در جهت حق یا باطل.

این امیال نهفته در ناخودآگاه، با احساس و برانگیختگی عواطف می‌توانند ظهور کنند و این انرژی نهفته را آزاد کنند. احساساتی که می‌تواند سازنده باشد یا مخرب.

کاری که در رسانه انجام می‌شود دقیقاً همین است، مدیریت تمایلات و جهت‌دهی به آن‌ها از طریق اخبار، برانگیختگی احساسی-عاطفی، ذائقه سازی، نیاز سازی و ...

۴ ۰

هلاکت حرث و نسل (2)

۱ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

در سطح حکومت جهانی و ایدئولوژی‌ها، دیگر سطح مواجهه با هلاکت حرث و نسل، فردی و حتی محدود به جامعه و کشور خاص نیست. بلکه فساد و نابودی حرث و نسل سیستماتیک و نظام‌مند می‌شود و نام‌های جدید به خود می‌گیرد. نامی چون دفاع از حقوق زنان که ظاهر زیبایی دارد اما باطن آن، نابودی زنان است.

این بار نه‌تنها افراد، بلکه سازمان ها و نهادهای اختصاصی برای رسیدن به این اهداف باطل تعریف می شوند. سازمان ملل و نهادهای زیر مجموعه آن مثل یونسکو و تمامی دفاتر آن، مامور به اجرای دین جهانی لیبرالیسم در قالب اسناد و معاهده‌های بین‌المللی رفع خشونت از زنان، حقوق کودک و تدوین اسنادی چون 2030 هستند.

۵ ۰

هلاکت حرث و نسل (1)

۲ نظر

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امام خامنه‌ای در ابتدای سخنرانی خود در روز قدس، با دقت و درایت منحصربه‌فردشان، به بخشی از آیه‌ی 205 سوره‌ی بقره اشاره‌کرده و فرمودند: «اولین سخن، یادآوری بزرگیِ فاجعه‌ی غصب کشور فلسطین و تشکیل غدّه‌ی سرطانی صهیونیستی در آن است. در میان جنایات بشری دوران نزدیک به زمان حاضر، هیچ جنایتی در این حجم و با این شدّت وجود ندارد. غصب یک کشور و بیرون کردن مردم برای همیشه از خانه و کاشانه و سرزمین اجدادی خود، آن‌هم با فجیع‌ترین انواع قتل و جنایت و هلاکِ حَرث و نسل و ده‌ها سال تداوم این ستم تاریخی، حقیقتاً یک رکورد جدید از سَبُعیّت و شیطان‌صفتی بشر است.»

۳ ۰
بسم الله ...
قبلا در «صالحات بلاگ دات آی آر» می نوشتم الان اینجا.
تا خدا چه خواهد...

اینجا یک وبلاگ خصوصی است.
لطفا بدون اطلاع بنده آدرس آن را به کسی ندهید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان