مهتدی

به امید هدایتی از جانب رب العالمین

لبیک اللهم لبیک...

بسم الله النّور

یا رب، امسال بدان رکن و مقامم برسان
کام من دیدن کعبه است و به کامم برسان

دولت وصل تو هر چند که خاص است، دمی
عام گردان و بدان دولت عامم برسان

جز به کام مدد عون تو نتوان آمد
راه عشق تو، بدان قوت و کامم برسان

صبرم از پای در آمد، تو مرا دست بگیر
به سر تربت این صدر همامم برسان

چون هلال ار بپسندی که بمانم ناقص
به جمال رخ آن بدر تمامم برسان

هندوی آن درم ار خواجه جوازی بدهد
صبح بیرون برو روز است به شامم برسان

گر بدان روضه گذارت بود، ای باد صبا
عرضه کن عجز و زمین بوس و سلامم برسان

(اوحدی مراغه‌ای)

.

در کمال ناباوری، از سر لطف و فضل خداوند رحمان و رحیم، عازم سرزمین وحی هستم.

تا مقابل کعبه نرسم هنوز هم باور نمی‌کنم...

.

از شما بزرگواران بابت تمام کم و کاستی‌ها و نواقص و اگر احتمالا دلگیری‌ای بوده طلب حلالیت می‌کنم. 

.

بیست و چند روز تا زمان سفر مانده و در این مدت می‌خواهم از فضای مجازی فاصله بگیرم.

دعاگو و نایب الزیاره خواهم بود ان شاء الله

۱۸ ۰
دختـرِ بی بی
۱۰ تیر ۰۰:۳۰
یاعلی...

پاسخ :

علی یارتون
سید جواد
۱۰ تیر ۰۱:۳۷
عجب خبر خوبی
خوش به حالتون

پاسخ :

سلامت باشید
ان شاءالله قسمت شما
صحبتِ جانانه
۱۰ تیر ۱۰:۰۹
سلام علیکم
ممنون میشم منو دعا کنید
هم زیارت عتبات، هم حج، هم شسته شدن دل و سلیم شدن صدر و عقل
برای خودم و خانواده م

ببخشید پررویه
ولی بلاخره میرید جایی که حیفه ازتون دعا نخواست

پاسخ :

سلام خواهرجان

چرا پررویی باشه
ان شاءالله دعاگو هستم
شماهم برای ما دعا کنید
پا ییز
۱۰ تیر ۱۲:۱۱
😲 چی؟ حج؟ حج واجب؟ 
در کمال ناباوری؟ 
در کمال ناباوریش برای منه 
شما که بالاخره یه روزی یه جایی ثبت نام کردین...
حجتون مقبول ان شاءالله
به سلامتی برید و بیاید و سفرتون پر از معنویت ان شاءالله باشه 
کاش منم دعا کنید 

پاسخ :

من تا کعبه رو از نزدیک نبینم باورم نمیشه...
ان شاء الله دعاگو هستم

توی لیستی که می خوام همراهم ببرم برای دعا، نام شما و دوستان دبگه رو می نویسم ان شاءالله
شماهم منو دعا کنید
سر گشته
۱۰ تیر ۱۲:۲۳
سلام علیکم
الحمدلله ما هم خوشحال شدیم
ان شاءالله به سلامتی و خیر و برکت باشه

خیلی ممنون که به یاد ما هستید
محفوظ باشید ان شاءالله

پاسخ :

علیکم السلام

سلامت باشید. ان شاءالله قسمت شما
ضحی
۱۰ تیر ۱۲:۲۷
سلام.

سفرتون به سلامت...

حج تمتع...عجب توفیقی...ان شاءالله پربرکت برگردین...

پاسخ :

سلام خواهرجان

سلامت باشبد.
لطف خداست، ممنونم ان شاءالله دعاگو هستم
حامد :)
۱۰ تیر ۱۵:۰۸
خوشا به سعادت تان

پاسخ :

ان شاءالله قسمت شما
دختـرِ بی بی
۱۰ تیر ۱۵:۳۹
واقعا رویایی هست
منم لطفا اگر دعا کنید

پاسخ :

هواهم رؤیاییه البته! هفته قبل مکه ۵۷ درجه بود
فقط خدا باید کمک کنه
 
ان شاءالله دعاگو هستم.

با عافبت و سلامت قسمت شما ان شاءالله
صهــ ـبـا
۱۰ تیر ۱۸:۵۱
وای خدای من... چقدر ذوق کردم...

خوش بحالتون... مبارکتون باشه الهی...
حج بامعرفت قسمتتون انشاالله

یاد ما هم باشین تو رو خدا... توی مدینه... کنار بی بی دو عالم.............

پاسخ :

ان شاء الله قسمت خودتون

خیلی ممنونم

اتفاقا در مورد پاسخ خصوصی می خواستم بگم ویژه دعاگو هستم ان شاءالله
صهــ ـبـا
۱۱ تیر ۱۸:۳۱
خیلی ممنون. امیدوارم فرصت جبران لطفتون برام مهیا بشه

درباره فضای مجازی هم کار خوبی میکنین. منم همین الان که نیت بچه کردیم ازش خیلی فاصله گرفتم. و بمحض اینکه حامل بچه م بشم بطور مطلق جمع میکنم و میرم...

پاسخ :

جبران لازم نیست، فقط دعا کنید.

من با جدا شدن کامل از فضای مجازی موافق نیستم. اما با مدیریتش موافقم.
ان شاء الله خدا نسل صالح و مؤمن به شما بده
الدوز
۱۵ تیر ۱۳:۰۰
لطفا خیلی به یاد من باشید. دعا کنید قسمت من هم بشه.

پاسخ :

ان شاءالله به یادتون هستم.

امیدوارم به زودی قسمت شما بشه
الدوز
۱۵ تیر ۱۷:۱۸
وااااای باورم نمی شه خوندین. در کمال ناامیدی از خونده شدن پیامم، پیام دادم.
من دو بار عمره رفتم. یه بارش تو مرداد و شهریور بود. مشکلی پیش نیومد. البته عمره خیلی فرق داره. شنیدم عمره اصلا اصلا اصلا با تمتع و حال خوبش قابل قیاس نیست. حالا فکر کنین از عمره بر می گردی افسردگی می گیری چند روز چه برسه به تمتع. ان شاء الله خیلی استفاده کنین. ان شاء الله روزی هر سال (حالا قابل نقده این دعا ولی من دوست دارم.) لطفا به یادم باشین و از خدا بخواین منو بخواد.

پاسخ :

پیام هارو می خونم هنوز
اما وبلاگ هارو کمتر

من عمره هم نرفتم تا حالا
چه قدر خوب که رفتید.
ما هر سال هر روز در ماه رمضان از خدا حج می خوایم.
ان شاءالله به زودی قسمت شما بشه
صهــ ـبـا
۱۵ تیر ۲۲:۲۰
سلام مجدد بانو!

راستش شاید دم رفتنتون وقت این حرفا نباشه. ولی از این بابت که شاید برین و برگردین و من دیگه تا مدتی توی وب نباشم میگم که به گوشتون بخوره.

این حرفا که مدیریتش کنیم و کنترل شده استفاده ش کنیم ، یه مقدار توجیه میاره برامون و مجوز استفاده شو بهمون میده برای جاهایی که واقعا نباید استفاده کنیم. هر کسی از نگاه خودش ماجراها رو تحلیل میکنه. من کاری به جنگ نرم و فرهنگ و رشد و این چیزا ندارم. از نگاه خودم و از لحاظ بهداشت روانی و تربیت اسلامی آدما حرف میزنم ، و میگم که مدیریتش آدم به آدم فرق داره:
مدیریتش برای بعضیا یعنی تا آخر عمر خدافظ.
برای بعضی دیگه ممکنه بشه ساعتی ، هفتگی یا هرچی...
برای من تو زمان بارداریم یعنی حتی نمیخوام روح بچه م تو رحم من با ذره ای از اینا تعامل داشته باشه. وقتی به دنیا اومد و جون گرفت و با این دنیا آمیخته شد ، اون موقع یجور دیگه بچه مو مدیریتش میکنم. اما وقتی تو رحم منه همه چی تعطیل..

یه روز شاید مفصل بنویسم که این شبکه ها چه بلاهایی سر جسم و روح جنینی که یه سرش تو یه عالم دیگه ست میاره... خانوما نشناختنش هنوز... که این فضا برای جنین ، خوبشم بَده... خوبشم بده... و برای بار سوم: خوبشم بده...


الهی بحق مولود کعبه و شهیده مدینه ، هر چی خیر برای دیگران خواستین و میخواین بعددی که خدا وعده داده ضرب بشه و سرازیر شه تو زندگی خودتون.
در پناه خدا باشین...

پاسخ :

سلام بر شما


تا رفتنمون 14 روز مونده ان شاء الله

برای من فضای مجازی میدان جنگ هست، جمگی که مجروح شدن داره، آسیب داره، فتح و پیروزی داره و خیلی چیزای دیگه. حضرت آقا روی فضای مجازی خیلی تأکید دارند.
شاید منم روزی مادر شدم شبیه تصمیم شمارو بگیرم.

 برای دعای خوبتون بسیار ممنونم.
ان شاء الله برای شماهم همین طور باشه
وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
۲۶ تیر ۱۷:۱۲
چ ب موقه اومدم
ان شاءالله ک بخونید پیامم رو

خوشا بسعادتتون
مارو هم دعا کنید


ی کمکی هم ازتون میخواستم
پیامشو میذارم بعدها ان شاءالله ک سالم برگشتید و حاجیه شدید و معنویاتتون چندبرابرشد کمکم کنید

پاسخ :

خوشحال شدم نظر شمارو دیدم.

ممنونم. امیدوارم روزی شما بشه. ان شاء الله دعاگو هستم.
فقط چند روز مونده تا رفتنمون ان شاء الله

اگر کمکی از من بر بیاد در خدمت هستم ان شاء الله
الدوز
۲۸ تیر ۱۷:۰۸
برای میلاد امام رضا مشهد بودم. هر وقت حرف حجاج شد به یاد شما افتادم.

پاسخ :

زیارت قبول

واقعا ممنونم.
زیارت امام رضا معادل هزار حج و هزار عمره مقبول هست.
اما حج حاجی معلوم نیست مقبول باشه یا نه.

تعبیرم از این معادل سازی های ثواب در روایات اینه که شاید اون عمل یعنی زیارت، هزار برابر رشدی که در یک حج مقبول نصیب انسان میشه، نصیب انسان میکنه.

من هم ان شاءالله به یادتون هستم.
دکتر ِ مهربون
۱۴ شهریور ۱۶:۳۶

سلام

پارسال با همسفر خواستیم بریم، اما خیلی دیر اقدام کرده بودیم و همه جا پر بود. از امسال هم که حانیه کوچولو مهمون خونمون شده و شرایط سخت تر

البته اگه رفته بودیم شرایط درسیم الان این نبود

چقدر معادله ها پیچیدس!

الحمدلله علی کل حال...

پاسخ :

علیکم السلام
ان شاءالله به زودی تشریف ببرید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله ...
قبلا در «صالحات بلاگ دات آی آر» می نوشتم الان اینجا.
تا خدا چه خواهد...

اینجا یک وبلاگ خصوصی است.
لطفا بدون اطلاع بنده آدرس آن را به کسی ندهید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان