مهتدی

به امید هدایتی از جانب رب العالمین

اینستاگرام و کانال‌ها

بسم الله الرحمن الرحیم

من سعیم این بوده در وبلاگ مطالب ناب و کمتر شنیده شده‌ای را بنویسم و این گونه نوشتن توفیق هم می‌خواهد. اما مدتی است توفیق نوشتن مثل قبل از من گرفته شده و شأن مخاطبان اینجا هم به من اجازه نمی‌دهد بعضی مطالب دم دستی که در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسم را اینجا هم منتشر کنم.

به همین دلیل هر وقت که توفیق نوشتن مطلب خوب را پیدا کردم اینجا می‌نویسم.

عجالتا در اینستاگرام می‌نویسم و همان مطالب را در کانال‌های ایتا، بله و تلگرام هم منتشر می‌کنم.

محتوای اینستا از مطالب قدیم صالحات است و اخیرا هم با چند نفر از خانم‌ها در حال ترجمه و تودوین و انتشار یک سری کلیپ در مورد تفاوت زنان و مردان هستیم که به دلایلی تمایل نداشتم اینجا منتشر کنم.

یک پیج خصوصی اینستاگرام هم هست که آن جا با توجه به مطالعات روزانه و نکاتی که برخورد دارم مطالبی می‌نویسم. اگر تمایل داشتید بفرمایید مخاطب وبلاگ هستید و مطالب آن‌جا را دنبال کنید.

آدرس صفحه عمومی اینستاگرام https://www.instagram.com/_momenaat

(صفحات عمومی اینستاگرام را بدون داشتن حساب کاربری از طریق مرورگر وب می‌توان پیگیری کرد.)

و آیدی momenaat برای همه کانال‌ها در ایتا، بله و تلگرام

و این هم پیج خصوصی اینستاگرام: https://www.instagram.com/momenaat2

۲ ۰
ن. .ا
۲۷ فروردين ۱۳:۲۷

سلام

رفتم توی فکر که مطالب ناب به چه مطالبی گفته میشه؟...

ناب بودن مطالب به اندازه ناب بودن خود ماهاست...

خواه وبلاگ باشه خواه شبکه ها...

هر چند فضای حاکم بر هر محیطی به بروزات انسان جهت میده...

 

 

 

پاسخ :

علیکم السلام
مطلب ناب از نظر من یعنی مطلبی مثل امتحان خانواده که قبلا نوشتم. که درش نگاه نو و درک جدیدی باشه.

با بقیه نظرتون هم موافقم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله ...
قبلا در «صالحات بلاگ دات آی آر» می نوشتم الان اینجا.
تا خدا چه خواهد...

اینجا یک وبلاگ خصوصی است.
لطفا بدون اطلاع بنده آدرس آن را به کسی ندهید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان