مهتدی

به امید هدایتی از جانب رب العالمین

سوال

بسم الله

سلام و طاعات و عبادات شما قبول

یه سوال دارم و اونم این که چه قدر با روزانه نویسی در اینجا موافقید؟

می دونم اینجارو به خاطر مباحث زنان می خوندید و دنبال می کردید.

اما من فعالیت تخصیصیم رو کلا منتقل کردم به فضاهای دیگه.

اینجا هم گاهی در این مورد خواهم نوشت، اما در حال حاضر تمرکزم برای مطرح کردن مباحث زنان اینجا نیست.

اگر موافق روزانه نویسی هستید با اون علامت فلش بالا و پایین موافقت یا عدم موافقتتون رو اعلام کنید.

یا کامنت بگذارید.

یک نفر هم موافق نباشه مطالب رو رمزدار منتشر می‌کنم و به تعدادی که رمز بخواهند رمز هم می دهم.

۸ ۱
رئوف ..
۲۲ ارديبهشت ۱۴:۵۴

سلام

موافقم.

با این فرض که می دانم روزانه نویسی های شما کم از تخصصی نویسی هاتون نیست... :)

پاسخ :

سلام علیکم
شما لطف دارید وگرنه من چیز خاصی نمی نویسم.
صحبتِ جانانه
۲۲ ارديبهشت ۱۵:۰۴

هرچی در نوشتنش خیر هست بنویس خواهر

:)

 

پاسخ :

ان‌شاءالله که خیر باشه

سعی میکنم ان‌شاءالله
عین الف
۲۲ ارديبهشت ۱۵:۳۵

سلام علیکم

طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق!

به‌قدر وسع از تمام مطالب استفاده می‌کنم ان شاء الله.

پیشاپیش عید فطر بر شما مبارک!

پاسخ :

علیکم السلام
طاعات شماهم قبول و عید شما هم مبارک.
سپاس از لطف و همراهی شما
ستاره
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۵۵

من روزانه نویسی ها را از مباحث زنان بیشتر دوست می دارم. با اینکه خودم مطالعات زنان از منظر جامعه شناسی را دنبال می کردم و نگاه به مساله از نظر فقهی و حدیثی حتما از نظر علمی برام مفیده اما روزانه نویسی دوست دارم.

پاسخ :

سعی می کنم بنویسم ان شاءالله
که البته رمزدار میشه با توجه به تعداد کم رای ها و یک رای منفی. اما رمز آسون میذارم که مشکلی پیش نیاد.

عیدتون هم مبارک
ستاره
۲۳ ارديبهشت ۰۲:۳۶

دلیلتون برای رمز دار بودن چیه؟!
عید شما هم مبارک.

پاسخ :

ممنونم
انتهای متن همین پست نوشتم اگر یه نفر هم موافق نباشه رمزدار منتشر می‌کنم. این طوری فکر کنم خودمم راحت ترم.
ن. .ا
۲۳ ارديبهشت ۰۵:۲۶

سلام علیکم

یه زمانی روزانه نویسی رو خیلی قبول نداشتم

از یه جایی به بعد فهمیدم روزانه نویسی های خوب چقدر از خیلی مباحث علمی در این محیط موثرتر هست...

چون اینجا چند ویژگی مهم داره و یکی از اون ویژگی ها اینه که دز مجازی بودنش نسبت به بقیه فضاهای مجازی پایین تره... یعنی افراد همدیگه رو بیشتر باور دارن... و با شخصیت هاش حقیقی تر برخورد میکنن...

 

روزانه نویسی ها بیان یک سبک زندگی هست...

نمایش اعمال اشخاص هست...

به قول اون شاعر: دو صد گفته چون نیم کردار نیست...

 

روزانه نویسی ها اگر بیان کردار باشه خیلی نافذ تر هست...

البته مباحث علمی هم اهمیت خودش رو داره... ولی وقتی از منظر رسانه و هنر نگاه میکنم... میبینم اگر اون مباحث علمی رو در زندگی و رفتارمون به نمایش بذاریم و مکتوبش کنیم حداقل در این فضا خیلی اثربخش تر هست...

 

فقط یه مشکلی...

به نظر من کسی که دوست نداره روزانه نویسی بخونه میتونه ورود نکنه...

یا اینکه مطلب رو رمزی بنویسید و رمزش رو توی عنوانش بیان کنید... اگر کسی دوست نداشت بخونه... خب ورود نکنه...

چون من برای مطالب رمز دار خانمها ، توی این محیط تا حالا تقاضای رمز نکردم...

این اجازه رو به خودم ندادم... یک خانم وقتی مطلبی رو رمز دار می نویسه شاید عذرهایی داره که منِ آقا نباید بخونم یا بدونم...

لذا اصلا تقاضا نمی کنم...

لذا با رمزی نوشتن مطالب موافق نیستم... مگر اینکه رمزش رو توی عنوان بنویسید...

البته پیشنهاد بوده...

علت امتیازِ کم هم نبود اقبال توسط دنبال کننده ها نیست... بلکه کم رونق شدن وبلاگ هست به نظرم...

پاسخ :

سلام علیکم
در مورد روزانه نویسی با شما هم نظرم.
علاوه بر این که تصور میکنم باید بعضی پشت صحنه ها گفته بشه تا همون نگاه واقعی تر به وجود بیاد.
و شاید تجربه ها برای کسی مفید هم بود.

در مورد رمزدار بودن در مورد این که چه طور باشه فکر میکنم، اما اگر دقت کرده باشید من قبلا می نوشتم رمز به هر خانمی که در خواست کند داده می شود و این بار هر مخاطبی درخواست کنه میدم، و قطعا ملاحطاتی که مخاطبش فقط خانم ها نباشند رو در نوشتن متن لحاظ میکنم ان‌شاءالله.
در مورد این که رمز رو در عنوان بگذارم هم فکر میکنم.

در مورد تعداد افرادی که رای دادن هم من در مقایسه با پست های قبل گفتم چون افرادی که مطلب رو دیدن هم بعضا نگفتن نظرشون رو یا رای ندادن.
فکر کنم اینحا حدود بیست نفری مخاطب داره ازجمع افرادی که دنبال کننده هستند از طریق وبلاگ یا این که وبلاگ ندارن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بسم الله ...
قبلا در «صالحات بلاگ دات آی آر» می نوشتم الان اینجا.
تا خدا چه خواهد...

اینجا یک وبلاگ خصوصی است.
لطفا بدون اطلاع بنده آدرس آن را به کسی ندهید.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان